2016/12/12

BIHOTZ TAUPADEN IKERKETA

Zer egin dezakegu bihotz-taupaden erritmoaren aldaketak aztertzeko?
Nola demostra daiteke nesken eta mutilen bihotz-erritmoa ea berdina den?
Gela osoko ikaskide guztien bihotz-erritmoaren ikerketa egin dugu.
1. Lehendabizi, bakoitzaren atseden-erritmoa minutu bakoitzeko hartu dugu.
Hau, inolako ariketarik egin gabe eta eserita egonda hartu dugu.
2. Gero, ariketa arin bat egin dugu, 10 salto txiki tokian bertan eta ariketa-erritmoa hartu dugu.
3. Azkenean, eta atsedena egin ondoren, ariketa gehiago egin dugu, 20 salto txiki.
DRIVEn partekatutako taula prestatu eta jasotako datuak idatzi ditugu.
6. mailako ikasleak
Erritmoa atsedenean
Erritmoa 10 salto egin ondoren
Erritmoa 20 salto egin ondoren
1.
83
100
120
2.
78
84
91
3.
94
104
120
4.
64
92
108
5.
76
101
112
6.
84
111
127
7.
96
115
132
8.
62
73
92
9.
83
102
104
10.
62
70
85
11.
78
102
133
12.
63
89
130
13.
72
80
100
14.
44
120
153
15.
62
73
78
Bukatzerakoan, gela osoko datuak bildu ditugu eta bataz bestekoak, kalkulatu ditugu.

6. mailako ikasleak
Erritmoa atsedenean
Erritmoa 10 salto egin ondoren
Erritmoa 20 salto egin ondoren
Bataz bestekoa
73
94
112
Denen artean,  datu guztiak aztertu ditugu. Eta alde batetik, neskenenak eta bestetik, mutilenenak kalkulatu ditugu, ikusi ahal izateko batzuen eta besteen artean, desberdintasunik dagoen.

Nesken
Erritmoa atsedenean
Erritmoa 10 salto egin ondoren
Erritmoa 20 salto egin ondoren
Bataz bestekoa
78
94
106
Mutilen
Erritmoa atsedenean
Erritmoa 10 salto egin ondoren
Erritmoa 20 salto egin ondoren
Bataz bestekoa
69
94
116

Datuak kontutan hartuta, ikus dezakegu nesken eta mutilen arteko bihotzaren erritmoa, nahiko antzekoa dela.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina